BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, November 14, 2009

sikap di GSC.....


minggu nie, aku,fiqry, sukma dan baah pergi menonton filem 2012 kat times square. aku jangka wayang akan separuh penuh, tapi jangkaan aku meleset sama sekali,full house beb.tak sangka betul. Dan menurut rakan-rakan aku yang baru nak tempah tiket pada hari jumaat untuk tontonan hari sabtu dan ahad, semuanya dah full booked. fuh, nasib baik aku dah tempah tiket awal2, pada hari khamis,12.15 am...huhuhu..awalkan...aku tak nak buat review 2012 kat sini,sebab aku aku akan buat kat page lain.anyway, ape yang aku nak cerita kat sini ialah perangai sesetengah rakyat malaysia yang agak kureng mase tgk wayang.minah nie bak kat sukma "bersemangat".tapi bagi aku,bersemangat biarlah bertempat. jgn pula kat wayang ko nak bersemangat,itu memang membuatkan aku "bersemangat" je nak marah korang.....ini sedikit petikan kata2 "semangat" daripada minah yang duduk kat sebelah aku yang membuatkan aku hangin satu macam...(betul nyer...memang tak tipu...tak edit pun kata2 nih)

minah 1:ehh....tu malaysia lah...
minah 2:ye ke?? mane ko nampak?
minah 1
: aku nampak tadi, malaysia pun nak kene tsunami...
minah 2: eeeee......
aku:^%^*%&^
(dalam hati jelah)

minah 1:lompat....lompatlah...yes..yes dapat lompat...(sambil tepuk tangan cam dak2 kecik)
disebabkan aku dah tension sangat ngan minah nie...aku mengambil langkah drastik..
aku:kak, boleh tak akak diam senyap sket....
minah1:hehehe
(sambil senyum kambing)

tapi sekejap je minah tue faham...lepas tue bising balik...aku tegur balik...senyap balik.. last2 wayang tue pun habis...untuk elakkan salah faham(sebenarnya aku takut kalu minah nie report kat balak dier, pastue balak dier datang cari aku,belasah aku,mampus aku......).......
aku:sori tadi, tak marah ekk...tak sakit hatikan??
minah 1: ok je....

p/s:kalau nak bising masa tgk movie, download lah beb, pakai torrent ke,kalau tak leh, download kat stagevu......ada faham :p

0 comments: